Populární spotřebitelská aplikace umožňující mimo jiné i koupi a prodej Bitcoinu s názvem Cash App, za kterou stojí společnost Square Jacka Dorseyho, rozběhla masivní reklamní kampaň, v rámci které ve spolupráci se zpěvačkou nominovanou na Grammy Megan Thee Stallion rozdává bitcoiny v hodnotě jednoho milionu dolarů.
Rapperka představila na Twitteru kampaň jen včera 17. prosince, ale mezitím už kolem ní vznikl obrovský šílenství. V době psaní článku má více než 60 tisíc likes, více než 18 tisíc sdílení a přes 165 tisíc komentářů. Úkolem pro soutěžící je zveřejnění komentáře s hashtag „#Bitcoinmeg“, čímž se zařadí do soutěže.
Thee Hot Girl coach is OFFICIALLY on team @Cashapp ! To celebrate I’m giving $1 MILLION in Bitcoin to as many hotties as I can! Will be giving out this million units until its gone, so drop your $cashapp below w #BITCOINMEG to get a piece pic.twitter.com/Do1Mb5VWKY
— TINA SNOW (@theestallion) December 17, 2020
Z aktivity soutěžících je očividné, že mnozí vědí o bitcoine absolutní minimum. Mnozí totiž netuší, jaká je reálná hodnota 50 000 Satoshi, které mezi ně Megan za spolupráce s Cash App postupně přerozděluje. Při současné ceně totiž jedná pouze o zhruba 11 dolarů, ale někteří soutěžící si mysleli, že 50 000 Satoshi je rovných 50 000 dolarům. Jeden z nich si už dokonce mezitím objednali Tesly, protože se domníval, že dostal 50 tisíc dolarů. V komentářích se objevují i další absurdní příspěvky jako jsou vánoční fotografie těšících se děti z výhry či ultrazvukové snímky ještě těch nenarozených.
Lidé, kteří rozumí bitcoinu o něco více, doporučují výhercem, aby si výhru neprováděli do dolarů, ale nechali si ji v Bitcoine. Jeho hodnota totiž může ještě výrazně růst, dokud 11 dolarů utratí opravdu snadno. ,, Nezaměňujte to. Smyslem soutěže je lépe pochopit Bitcoin. Dolar je odpad. 30% všech dolarů bylo vytištěných tento rok. Na druhé straně míra inflace Bitcoinu se letos snížila o polovinu. Bitcoin bude exponenciálně vůči dolaru růst, protože je ho nedostatek, „upozornil ostatní jeden z diskutujících.
Cílem kampaně Cash App je další propagace Bitcoinu mezi uživateli, kteří dosud s kryptoměna neměli žádnou zkušenost. Z tohoto pohledu jde nepochybně o skvělý marketingový krok firmy Square.
Otázkou však zůstává, zda takové rozdávání Bitcoin nepomůže ještě více podvodníkům, kteří se stejně tak snaží nováčky přesvědčit, že jim věnují nějaké kryptoměna zdarma. A mnozí nováčci bohužel naletí.
zdroj: cointelegraph.com