Při používání centralizovaných kryptoměnových burz se může stát, že potřebujete kontaktovat jejich zákaznický servis. Ne vždy to ale jde plynule a hned se dočkáte odpovědi, kterou potřebujete. Proto vám přinášíme krátký návod, jak postupovat, chcete-li se dočkat pomoci od burzy Binance.
Následující body jsou souhrnem doporučení pro zákazníky burzy Binance ze slovenské a české republiky od tzv. Binance Angels. Pokud ještě nejste na Binance registrováni a plánujete to, použijte náš registrační link, díky kterému získáte 20% slevu na poplatky za spotové obchodování kryptomen.
První pokus – kontaktujte Binance Angels
Nejprve se pokuste zkontaktovat se slovenskými resp. českými Binance Angels skrze jejich skupinu Binance Czech & Slovak na Telegramu.
Binance Angels vám umí poradit při standardních problémech a navigovat vás, ukázat vám správný postup či odkázat vás na materiály, které vám pomohou vyřešit to, co potřebujete.
Dejte si však pozor, abyste nekomunikovali s podvodníky! Nikomu (ani Binance Angles) neposkytujte žádné přístupové údaje, hesla či jiné citlivé dokumenty či informace.
Nepomohlo? Postupujte takto:
Pokud s problémem nedokážou pomoci Binance Angels, protože jde například o chybějící prostředky na vašem účtu, problém s doručením Binance Card, respektive jiný problém, který je nutno řešit přímo přes zákaznický servis Binance, v tom případě vám Binance Angels doporučují následující postup:
1. Přihlaste se na váš účet na Binance a kontaktujte zákaznický servis přímo přes oficiální web nebo oficiální aplikaci
Důležité upozornění: Support Binance komunikuje vždy jen přes oficiální web a oficiální aplikaci Binance. Binance nemá žádný support na Facebooku, Whatsapp a ani na žádné jiné sociální či komunikační platformě. Pokud by s vámi někdo komunikoval přes tyto zdroje, tvrdil, že zastupuje Binance a chtěl od vás citlivé údaje, dokonce s vámi chtěl telefonovat nebo od vás chtěl „zárukové“ platby a podobně, jde o podvod! Binance upozorňuje, že se svými zákazníky nikdy netelefonuje a ani od nich nikdy nechce žádné citlivé údaje.
2. Po kontaktování zákaznického servisu s vámi bude komunikovat nejprve program (bot), který vám bude klást sérii přednastavených otázek, na které budete odpovídat výběrem z přednastavených možností. Může se však stát, že tato automatizovaná konverzace vám nepomůže. V tom případě se nenechte odradit a neustále klikejte na možnost, že vám tyto rady nepomohly. Díky této neoblomnosti se dopracujete až k bodu, kdy vás systém spojí s reálným člověkem, který vám už bude umět pomoci aktivním způsobem a bude reagovat přímo na vaše dotazy
Pokud ještě nejste zaregistrováni na burze Binance a plánujete tak učinit, doporučujeme vám k tomu použít náš registrační link s 20% slevou na spotové obchodování na této platformě.