Tato informace vyplývá ze studie burzy ByBit ve spolupráci s výzkumnou společností Toluna, která uvádí, že „boomeři“ využívají při analýze investic do kryptoměn více metod typických investicím na tradičních trzích s akciemi či komoditami.
Vybírali mnohem uváženěji
Zpráva například uvádí, že 34% boomerů z strávilo před investicí do kryptoměn několik dní hloubkovou analýzou daného projektu (kryptoměny či tokenu), což je o 50 % více, než všechny ostatní sledované generace.
V kontrastu s tím je přímo šokující, že až 64 % severoamerických investorů mezitím přiznalo, že si neudělali o kryptoměně, do které investovali, žádnou rešerši nebo věnovali studii méně než 2 hodiny.
Sledovali tokenomiku i konkurenci
Boomeři podle závěrů studie věnovali velkou pozornost technickým faktorům, tokenomice, příjmům či konkurenčnímu prostředí dané kryptoměny, zatímco mladší generace se nechaly mnohem snáze ovlivnit estetikou webových stránek kryptoměny či jejím charismatickým zakladatelem.
Zajímavým poznatkem je i vliv sociálních sítí na různé generace. To, že generace mileniálů a Z-generace jsou na sociálních sítích aktivnější, neznamená, že jsou ve výhodě. Spíše se to ukazuje jako nevýhoda, protože jsou náchylnější řídit se při investování na základě neodborných rad z těchto platforem a to nejen od influencerů, ale i běžných lidí, kteří podobně jako oni jen hledají rady a ne kvalifikované názory.
Generace „boomerů“ naopak využívá spíše tradiční nástroje Web2, aby si dohledala potřebné informace a to bez vlivu názorů nekvalifikovaného retailu z Twitteru, TikToku či YouTube, a drží se tedy spíše faktů, než názorů.
Ke studii je nutno doplnit, že ačkoli boomeři mohou být v současnosti se svými kryptoinvesticemi na tom lépe než mileniálové, vliv boomerů na kryptotrh je výrazně menší. Nejdůležitějšími při adopci kryptoměn v následujících letech boudu právě mladší generace Mileniálů či generace Z, tedy dvě nejmladší pracující generace, které budou postupně dědit bohatství od těch starších.
Zdroj:cointelegraph.com