20. srpna se na sociální síti X (Twitter) objevila informace od zákaznické podpory Binance, kterou později smazali: „Pozastavili jsme výběry a vklady v eurech přes SEPA, protože náš platební poskytovatel již tyto transakce nemůže podporovat.“
Binance následně dodala: „Chápeme vzniklé problémy a usilovně pracujeme na jejich řešení.“
Jeden z evropských klientů burzy tvrdil, že před pár dny převedl na Binance významnou částku eur, ale nemůže je nyní vybrat ani prodávat kvůli problémům se svým Paysafe účtem. Tento klient konstatoval:
„Podle zákaznické podpory mohu jen čekat, až Binance najde nového platebního poskytovatele. Toto byste očekávali od podvodných burz, ale ne od společnosti jako Binance.“
Před několika měsíci Binance informovala své uživatele o změně současného bankovního partnera v eurech. Oznámila, že Paysafe Payment Solutions ukončí jejich podporu a uživatelé budou muset aktualizovat své bankovní údaje a lze akceptovat nové podmínky, aby mohli nadále využívat služeb SEPA.
Zpráva odeslána omylem?
Binance zároveň tvrdí, že zpráva na platformě X byla odeslána omylem a zdůraznila, že služba vkladů a výběrů přes SEPA bude pokračovat do 25. září, jak původně oznámili.
Zdroj: X (Twitter)
Mluvčí Binance poznamenal:
„Jak se blíží 25. září, můžeme požádat některé uživatele o dodatečné informace. Máme v plánu nabídnout alternativy před ukončením služby SEPA.“
Toto není poprvé, co má Binance problémy s výběry v Evropě. Už v květnu burza přerušila výběry Bitcoinu. Toto přerušení nastalo den po technických problémech, kdy se více než 400 000 transakcí zaseklo na blockchainu.
Zdroj:cointelegraph.com