BlackRock, světově největší správcovský gigant, rozpoutal svéráznou reklamní kampaň pro své nově spuštěné spotové Bitcoin ETF. Půjde o účinnou strategii pro generaci boomerů, tedy lidí narozených mezi lety 1946 až 1964.
Reklama vysvětluje Bitcoin
BlackRock představil 11. ledna své první reklamní video pro iShares Bitcoin Trust ETF (IBIT). Reklama trvá 1:56 minuty a obsahuje vysvětlení hodnoty Bitcoinu (BTC) a dostupnosti nového ETF od pracovníka této společnosti.
Amazing ads from Blackrock on $IBIT, the Blackrock Bitcoin Spot ETF.
Definitely a new market of investors is reached through $IBIT
— Alessandro Ottaviani (@AlexOttaBTC) January 14, 2024
Jay Jacobs, vedoucí tematických a alternativních ETF v USA, tvrdí, že IBIT je jednoduše dostupný, zjednodušuje operace a vychází z renomé a odbornosti společnosti BlackRock v oblasti ETF. Komentátoři poukazují na úmyslné vyhýbání se „kryptoměnovému žargonu“, čímž se liší od jiných reklam na Bitcoin ETF.
Pozitivní reakce
Eric Balchunas, ETF analytik z Bloomberg, ve svém příspěvku na X (Twitteru) poznamenal, že tato reklama je ideálním způsobem, jak oslovit bohaté boomery.
„Takhle se prodává bohatým boomerům. Klidná dispozice, snadno pochopitelný investiční záměr, měkká hudba nové doby, oblek bez kravaty…“ řekl.
This is how you market to rich boomers, folks. The calm disposition, easy to understand inv case, soft new age music, suit with no tie.. everything about it says “it’s ok now, the adults are here” https://t.co/LmI2Ydy9rM
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) January 14, 2024
Chris Dark z Fourth Turning Investments považuje reklamu za „tak nudnou, až geniální“ kvůli jejímu zaměření na boomery.
Fred Krueger, investor do digitálních aktiv, tvrdí, že reklama je atraktivnější pro bohaté boomery. Jeho generace totiž bude upřednostňovat investování do BTC přes tradiční finanční instituce.
Začala marketingová válka
Válka o zákazníka v souvislosti se spotovými Bitcoin ETF začala prvním reklamním spotem společnosti Bitwise již 18. prosince. Po ní přišly reklamy od Hashdex a VanEck.
ARK Invest a Grayscale v lednu představili nové reklamní kampaně a reklama na ETF od Valkyrie byla minulý týden vidět na poutači Nasdaq na Times Square v New Yorku.
Několik vydavatelů ETF, včetně VanEck, Invesco Galaxy a Franklin Templeton, vystavili své nově spuštěné Bitcoin ETF na svých webových stránkách. Podobný krok udělali i BlackRock a Fidelity Investments.
Zdroj: cointelegraph.com