Pomalejší realizace plánovaných cílů ve srovnání s konkurencí a slabší propagace projektu. To jsou dvě nejčastější výčitky, které zaznívají z komunity fandící kryptoměně Cardano (ADA). Zatímco první problém je zdá se již minulostí, vždyť Shelley a staking klepou na dveře, Cardano intenzivně pracuje i na zlepšení svého image.
Marketingovou oblast týkající se Cardano má na starosti Cardano Foundation, nadace, která byla častokrát kritizována za nepříliš ideální způsob prezentace projektu a komunikace s komunitou. Po změně vedení se však začaly hýbat ledy, čehož důkazem je i čerstvé oznámení o uzavření spolupráce s marketingovou agenturou McCann Dublin. Nejde přitom jen tak o ledajakou společnost – na služby McCann spoléhají i Microsoft, LinkedIn či norské aerolinky.
Irská pobočka McCann bude mít důležitou roli – vylepšit imidž Cardana, počínaje přehodnocením současné marketingové strategie a návrhem nových řešení. ,,Značka hraje klíčovou roli při adopci Cardana, protože se čím dál více organizací se rozhoduje integrovat do svých operací třetí generaci blockchainových řešení,“ řekl k uzavření spolupráce globální ředitel PR v Cardano Foundation Baky Azamikanov.
Jenny Paerzold z McCann Dublin řekl, že obě společnosti si okamžitě sedly. McCann si uvědomuje důležitost a potenciál kryptoměn. Paerzold je přesvědčen, že jejich pokrok je nezastavitelný a rozhodně budou součástí finančního systému.
zdroj: cryptoslate.com