Dnes budeme hovořit o společnosti s názvem MED-X, Inc., která navrhuje a vyrábí neškodné pesticidy a léky proti bolesti. Tato společnost plánuje uvedení na burzu. O datu IPO zatím nebylo rozhodnuto. Emitent plánuje obchodovat na NASDAQ pod tickerem MXRX.
Co víme o společnosti MED-X
Společnost MED-X byla založena v roce 2014 a sídlí v Kalifornii v USA. Vede ji generální ředitel Matthew A. Mills, který ve společnosti působí od jejího založení v únoru 2014.
Distribuce Med-X
Emitent vyrábí a navrhuje přírodní pesticidy, biologické doplňky stravy a léky proti bolesti. Hlavními produkty společnosti jsou:
- Nature-Cide, pesticid a repelent je zcela přírodní rostlinný esenciální olej používaný v průmyslu profesionálního hubení škůdců. Může být také použit pro úklid domácnosti, jako vůně a jako hnojivo. Tato řada produktů se vyvíjí díky legislativě omezující používání chemikálií v některých státech USA a na celém světě
- Thermal-Aid je lék proti bolesti pro děti, dospělé a zvířata
- Malibu Brands je homeopatický krém proti bolesti
Značky Med-X
Emitent prodává své produkty online i offline. Své podnikání rozšiřuje a diverzifikuje prostřednictvím fúzí a akvizic. K tomu poslednímu došlo v roce 2018, kdy MED-X koupil Pacific Shore, předchozího vlastníka Malibu Brands. Emitent plánuje pokračovat v rozvoji svého podnikání tímto způsobem a získávat společnosti s obchodním modelem podobným jeho.
Med-X – produkty Nature-Cide
K 30. červnu 2022 přilákala společnost MED-X Inc. Investice ve výši 23 milionů USD.
Jaké jsou Vyhlídky cílového trhu MED-X
Podle Allied Market Research činil v roce 2018 globální trh s organickými pesticidy 99,2 miliard USD a očekává se, že do roku 2023 dosáhne 279 miliard USD. To znamená průměrný roční růst o 14,0 % v období 2017-2023.
Předpokládá se, že nejvyšší rychlosti rozvoje bude dosaženo v asijsko-pacifickém regionu. Hlavním faktorem, který může toto odvětví pozitivně ovlivnit, je přání spotřebitelů používat méně toxických chemikálií v potravinách a osobních předmětech.
Cílový trh MED-X
Kdo jsou Hlavní konkurenti MED-X Inc.
- Ecolab Inc.
- Envincio LLC
- Monsanto
- DuPont de Nemours, Inc.
- Dow ArgoSciences LLC.
- Certis USA LLC.
Finanční výkonnost MED-X
MED-X Inc. nevytváří žádný čistý zisk. Podle výkazu S-1 se za šest měsíců roku 2022 čistá ztráta společnosti zvýšila o 152,57 % ve srovnání s rokem 2021 na 4,45 milionu USD.
Finanční výkonnost MED-X
Zisk MED-X Inc. za šest měsíců roku 2022 vzrostl o 79,02 % na 881,19 tisíc USD. K tomuto růstu došlo díky partnerství s Amazonem. Nature-Cide představoval největší část tržeb (přes 50 %).
K 30. červnu 2022 měla společnost na účtech 473,38 tis. USD a 1,69 mil. USD v závazcích.
Jaké jsou Silné a slabé stránky MED-X
Výhody:
- Oblíbené produkty
- Slibný a rychle rostoucí trh
- Globální podnikání
- Společnost má vlastní platformu pro získávání klientů
- Rychlý růst výdělků
- Kvalifikovaný management
Nevýhody:
- Velká konkurence
- Společnost od svého založení hospodaří se ztrátou
- Nízká různorodost podnikání
Co víme o IPO MED-X
Upisovatelem IPO je EF Hutton, divize Benchmark Investments, LLC. Emitent hodlá prodat 2,12 milionu běžných akcií. Hrubý zisk z prodeje cenných papírů může dosáhnout 7,37 milionů USD, mínus běžné opce. Tyto peníze budou použity na všeobecné firemní výdaje, fúze, akvizice a výzkum a vývoj. Pokud bude IPO úspěšná, kapitalizace MED-X, Inc. bude činit 18,1 milionů USD.
Ukazatel P/S (cena akcií/prodeje) nelze vypočítat z důvodu nedostatečného majetku. Potenciál pro růst ceny akcií během období blokace je proto také obtížně předvídatelný. Odhad tržní ceny společnosti je problematický.
To znamená, že účast na IPO společnosti MED-X je klasickou rizikovou investicí, která nevyhovuje každému.
Prezentovaný materiál a informace zde obsažené slouží pouze pro informační účely a v žádném případě by neměly být považovány za poskytování investičního poradenství pro účely zákona o investičních společnostech 87(I)/2017 Kyperské republiky nebo jakékoli jiné formy osobní poradenství nebo doporučení, které se týká určitých typů transakcí s určitými typy finančních nástrojů.
Článek byl publikován na základě PR inzerce.