Mileniálové preferují investici do Bitcoinu více, než investice do nejznámějších společností na světě. Vyplývá to z nových údajů, které zveřejnila společnost Charles Schwab.
Jedna z největších brokerských společnosti v USA aktualizovala své údaje týkající se rozložení investic u jejich klientů, kteří patří do kategorie mileniálů, respektive Generace Y. Do této generace patří lidé narození mezi lety 1980 až 1995.
Podle údajů Charles Schwab mileniálové drží v investičním produktu Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) 1,84% aktiv, což je více, než drží ve firmách jako jsou Berkshire Hataway, Netflix, Disney Corp., nebo dokonce v Microsoft a Alibaba.
Oproti tomu u jiných generaci, ať už jde o Generaci X (1965-1979) nebo generaci Baby Boomer (1946-1964), nemají investice do Bitcoinu takové významné postavení.
Zakladatel marketingové firmy zaměřené na kryptoměnu Wittemore, Nathaniel Whittemore, si myslí, že progres zájmu mileniálů o Bitcoin je „šílený“ a pravděpodobně bude ještě eskalovat.
Pokud budou mileniálové nadále vnímat Bitcoin pozitivně a začnou o něm šířit osvětu, investice této generace do nejznámější kryptoměny mohou narůstat. Odhaduje se, že převod bohatství od starších generací na mileniály by mohl představovat přesun kolem 70 bilionů dolarů a právě u generace mileniálů je nejpravděpodobnější, že část tohoto bohatství budou směřovat i do kryptoměn.
Související s tématem:
https://www.kryptonovinky.sk/tim-draper-ak-ste-milenial-mali-by-ste-investovat-do-bitcoinu/
zdroj: cointelegraph.com