Již dnes by měl Alphabet (Google) aktualizovat svá reklamní pravidla na základě kterých by měla tato platforma zpřístupnit reklamy pro některé produkty spojené s kryptoměnami. Vypadá to tak, že povolení je spojeno zejména s možností propagování nedávno schválených bitcoinových ETF v USA.
Politika Google vyvolala optimismus
Kryptoměnoví analytici považují možnost inzerovat na Bitcoin ETF jako býčí novinku, která by se mohla odrážet i v ceně tohoto aktiva. Poukazují při tom na vysokou kapacitu zpracování transakcí společnosti Google ve vyhledáváních. Účet DemandSage nedávno uvedl, že Google zpracovává denně přibližně 8,55 miliardy vyhledávání, ale a v těch, které se týkají BTC, by mohla být právě reklama na spotové Bitcoin ETF.
Jedním z těch, kdo si myslí, že to bude pro bTC býčí, je známý krypto kanál Ash Crypto.
🚨 BIG NEWS 🚨
GOOGLE WILL ALLOW #BITCOIN
AND CRYPTO ETF ADS FROM 29TH
JANUARY 2024.
BULLISH 🔥
— Ash Crypto (@Ashcryptoreal) January 26, 2024
Ode dneška tak můžeme pozorovat, zda se na Google objeví reklamy spojené s BTC ETF a jaký to bude mít vliv na cenu samotného BTC. V našich končinách však takové reklamy pravděpodobně neuvidíme. Inzerenti jako jsou BlackRock, Fitelity, Bitwise, Ark a další firmy, které dostaly povolení ke spotovému ETF, totiž cílí na americký trh a americké investory. Jejich ETF fondy spojené s BTC zatím nezískaly evropskou verzi.
Zdroj: cointelegraph.com